تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

استقلال به‌دنبال هت‌تریک مقابل پیکان| قهرمانی زودهنگام مجیدی؟

  • کد خبر: ۱۰۳۸۶۱
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
استقلال به‌دنبال هت‌تریک مقابل پیکان| قهرمانی زودهنگام مجیدی؟
شاگردان فرهاد مجیدی به‌دنبال سومین برد متوالی مقابل حریف آبی‌پوش تهرانی هستند!

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امشب با برگزاری سه مسابقه در شهر‌های مختلف به پایان خواهد رسید. در مهم‌ترین بازی امشب دو تیم آبی‌پوش پایتخت در یک بازی حیاتی باید مقابل هم صف‌آرایی کنند. استقلال که این‌روز‌ها صدرنشین مطلق لیگ برتر است، باید در ورزشگاه آزادی به‌مصاف پیکانی برود که نیم‌نگاهی به کسب سهمیه آسیایی دارد. در یکی دیگر از بازی‌های امشب، ذوب‌آهن اصفهان که در نیم‌فصل دوم رویه صعودی داشته و با چهار برد متوالی از قعر جدول فاصله گرفته است، باید در خانه از نفت مسجد‌سلیمان پذیرایی کند و دو تیم گل‌گهر سیرجان و شهرخودرو مشهد هم یکی دیگر از بازی‌های حساس امشب را برگزار خواهند کرد.

استقلال - پیکان / ساعت ۲۰:۳۰

آبی‌پوشان پایتخت امیدوارند با ادامه رویه قبلی‌شان، اولین قهرمانی در قرن جدید را به نام خودشان ثبت کنند. شاگردان فرهاد مجیدی که تا اینجای کار بدون باخت بوده‌اند و هنوز رنگ شکست را ندیده‌اند، با هشت گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را نیز به خود اختصاص داده‌اند. استقلال درحالی میزبان پیکان است که در این فصل دو بار با تیم مجتبی حسینی بازی کرده و برنده هر دو بازی بوده است.

دیدار رفت دو تیم در لیگ با پیروزی سه‌گله آبی‌ها همراه بود تا طلسم تساوی‌های متوالی استقلال شکسته شود و در جام حذفی هم استقلال با گل ارسلان مطهری در وقت‌های اضافه حریفش را شکست داد و حالا به‌دنبال سومین پیروزی متوالی مقابل پیکان است. استقلال البته برای سومین برد متوالی مقابل پیکان کار راحتی ندارد، چرا‌که از‌یک‌طرف، پیکان در بازی‌های خارج‌از‌خانه شکست نخورده است و از‌طرف‌دیگر، استقلال در دو دیدار قبلی‌اش که با حضور تماشاگر برگزار شد، موفق به بردن حریفانش نشده است.

مجوز ورود تماشاگران استقلال صادر شد

دیدار استقلال و پیکان با حضور ۲۵‌هزار تماشاچی برگزار خواهد شد. جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پیکان صبح دیروز با حضور نمایندگان دو باشگاه و همچنین سایر مسئولان برگزاری انجام شد. بحث اصلی این جلسه درباره تماشاگرانی بود که قرار است به استادیوم آزادی بروند. بر اساس مصوبه شورای تأمین، مقرر شده که ۲۵‌هزار تماشاچی بتوانند با خرید بلیت وارد ورزشگاه شوند و دیدار دو تیم را به نظاره بنشینند. از این تعداد ۲‌هزار‌و‌۵۰۰ بلیت برای باشگاه میهمان (پیکان) است و دیگربلیت‌ها در اختیار استقلالی‌ها قرار می‌گیرد. سامانه بلیت‌فروشی مسابقه استقلال و پیکان نیز شروع‌به‌کار کرده و علاقه‌مندانی که دو نوبت واکسن تزریق کرده‌اند، می‌توانند با ارائه کد ملی بلیت مد‌نظرشان را خریداری کنند و به ورزشگاه آزادی بروند.

مجیدی: فکر می‌کنم مرادمند بتواند به ما ملحق شود

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پیکان گفت: قبل از اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنم، این را باید بگویم که بیشتر باشگاه‌ها دنبال این هستند که بازیکنان مشهور به تیم بیاورند، اما تیم پیکان این کار را نکرد و نتایج خیلی خوبی گرفت. این تیم در جام حذفی ما را خیلی اذیت کرد. ما بازی سختی مقابل پیکان خواهیم داشت و تمام بازی‌های باقی‌مانده ما سخت هستند و باید با تمام توانمان به میدان برویم.

او درباره روند شکست‌ناپذیری تیم‌های پیکان و استقلال خاطرنشان کرد: من به این مسئله به‌هیچ‌عنوان فکر نمی‌کنم. پیکان با چند جوان خوب به میدان آمده و بدون بازیکن سرشناس بازی کرده و نتایج خوبی گرفته است. مهم‌ترین فاکتور این تیم دوندگی است و با توجه به اینکه در کورس قهرمانی هستیم، باید برای سه‌امتیاز به میدان برویم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. مجیدی درباره اینکه گفته می‌شود محمدحسین مرادمند احتمال دارد با دریافت معافیت به جمع آبی‌پوشان برگردد، گفت: باشگاه صحبت‌هایی با ما کرده است و نمی‌دانم این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر، اما با توجه به شرایطی که این بازیکن داشته است، می‌تواند به جمع تیم برگردد و منتظر هستم تا وضعیت نهایی او مشخص شود.

ناصری: از استقلال ترسی نداریم

دروازه‌بان مشهدی پیکان در‌پی کسب سومین کلین‌شیت پیاپی در دیدار با استقلال است. محمد ناصری، دروازه‌بان جوان تیم پیکان، درباره آخرین وضعیت خودش در این باشگاه گفت: سال‌۱۴۰۰ سالی سخت همراه با پایانی خوش برای من بود. بعد از تعطیلات نوروزی تمرینات و بازی‌های دوستانه خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و اگر بتوانیم در بازی با استقلال دستورات آقا‌مجتبی حسینی و کادرفنی را اجرا کنیم، قطعا می‌توانیم سربلند از بازی خارج شویم.

او در‌این‌باره ادامه داد: همیشه بازی مقابل تیم‌های مدعی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان سخت و پرفشار است؛ ولی تیم ما انگیزه‌های زیادی برای این بازی‌ها دارد و ترسی از استقلال یا هیچ تیم دیگری نداریم و می‌خواهیم فصل را با رتبه‌ای خوب و در خور‌شأن باشگاه به اتمام برسانیم. وی درباره با‌تماشاگر‌بودن این بازی عنوان کرد: خیلی خوش‌حالم که بازی با تماشاگر است.

ا‌ن‌شاء‌ا... شاهد حضور بانوان در بازی‌های لیگ باشیم و دیگر اتفاقاتی که در مشهد افتاد، هرگز رخ ندهد. ناصری در پایان درباره اینکه می‌تواند سومین کلین‌شیت پیاپی را ثبت کند یا خیر، افزود: استقلال خط حمله زهر‌داری دارد؛ اما انگیزه‌های من برای اینکه آمارم را بهتر کنم، خیلی زیاد است. ان‌شاءا... در ابتدا بتوانیم امتیاز کسب کنیم و بعد هم دروازه‌مان را بسته نگه داریم. مهم نتیجه تیم است و همه برای آن می‌جنگیم.

ذوب‌آهن - نفت مسجد‌سلیمان / ساعت ۲۰:۳۰

ذوبی‌ها سال قبل را با چهار برد متوالی تمام کردند تا یک‌باره سی‌ویک‌امتیازی شوند و به رده هشتم جدول برسند. اولین حریف سال جدید ذوبی‌ها، تیمی در خطر سقوط است که رضا مهاجری جانشین محمود فکری شده تا بلکه بتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند؛ مأموریتی بسیار دشوار که البته نشدنی نیست. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. نفتی‌ها دومین خط دفاع ضعیف و دومین خط حمله ضعیف لیگ را دارند و تیمی کاملا بی‌خطر به نظر می‌رسند که فقط ۹ گل زده‌اند؛ اما ذوب‌آهن اگر مثل بازی‌های اخیرش بازی کند، رسیدن به پنجمین برد دور‌از‌دسترس نخواهد بود، مگر اینکه مهاجری واقعا تیم را متحول کرده باشد. او بعد از فراز کمالوند و محمود فکری سومین سرمربی این فصل نفت مسجدسلیمان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->